FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Nowy NPC Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Sunrise Pall




Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Giżycka

PostWysłany: Pon 11:42, 17 Mar 2008 Powrót do góry

e tam... ja bym na miejscu Gma cie wyśmiał :p przeczytaj regulamin =D cytuje " 7 - Wykorzystywanie i ukrywanie błędów serwera/gry dla własnego zysku jest karalne, należy natychmiast powiadomić o tym 'wyższą sferę' czyt. GM/GODa. "
xD nic nie jest napisane o żadnych nagrodach =D jeżeli już to tylko kary xDD


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Hellmanns




Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:43, 17 Mar 2008 Powrót do góry

żal mi ciebie... nie chce mi sie tego komentować.

Tak w ogóle to acie tu coś Razz

Cytat:
W items.xml znajdź:


Cytat:
<item id="2640" name="boots of waterwalking">
<attribute key="weight" value="800"></attribute>
<attribute key="slotType" value="feet"></attribute>

i zmień na to:


Cytat:
<item id="2640" name="soft boots">
<attribute key="weight" value="800"></attribute>
<attribute key="slotType" value="feet"></attribute>
<attribute key="decayTo" value="6530"></attribute>
<attribute key="transformDeEquipTo" value="6132"></attribute>
<attribute key="duration" value="14400"></attribute>[/color] <-----ograniczenie na dzialanie soft bootsow
<attribute key="healthGain" value="100"></attribute> <-------ile hp daja softy
<attribute key="HealthTicks" value="1000"></attribute>
<attribute key="manaGain" value="50"></attribute> <------------------------ile many daja softy
<attribute key="manaTicks" value="1000"></attribute>
<attribute key="showduration" value="1"></attribute>

dalej znajdź:


Cytat:
<item id="6132" name="soft boots">
<attribute key="weight" value="800"></attribute>
<attribute key="slotType" value="feet"></attribute>

i zmień na to:


Cytat:
<item id="6132" name="soft boots">
<attribute key="weight" value="800"></attribute>
<attribute key="slotType" value="feet"></attribute>
<attribute key="transformEquipTo" value="2640"></attribute>
<attribute key="stopduration" value="1"></attribute>
<attribute key="showduration" value="1"></attribute>

Dodaj do movements.xml


Cytat:
<movevent event="Equip" itemid="6132" slot="feet" function="onEquipItem" />
<movevent event="Equip" itemid="2640" slot="feet" function="onEquipItem" />
<movevent event="DeEquip" itemid="2640" slot="feet" function="onDeEquipItem" />

i znowu w items.xml znajdz:


Cytat:
<item id="6530" name="worn leather boots">
<attribute key="weight" value="900"></attribute>

i zmień na:


Cytat:
<item id="6530" name="worn soft boots">
<attribute key="weight" value="800"/>
<attribute key="description" value=" Someone specialised in shoes might be able to repair them for you."/>
</item>

NPC U KTÓREGO MOZEMY ODNOWIĆ SOFTY!

w data\npc\scripts tworzymy boots.lua i do niego wklejamy:


Cytat:
local keywordHandler = KeywordHandler:new()
local npcHandler = NpcHandler:new(keywordHandler)
NpcSystem.parseParameters(npcHandler)

-- OTServ event handling functions start
function onCreatureAppear(cid) npcHandler:onCreatureAppear(cid) end
function onCreatureDisappear(cid) npcHandler:onCreatureDisappear(cid) end
function onCreatureSay(cid, type, msg) npcHandler:onCreatureSay(cid, type, msg) end
function onThink() npcHandler:onThink() end
-- OTServ event handling functions end

function creatureSayCallback(cid, type, msg)
-- Place all your code in here. Remember that hi, bye and all that stuff is already handled by the npcsystem, so you do not have to take care of that yourself.
if(npcHandler.focus ~= cid) then
return false
end

if msgcontains(msg, 'specialised') or msgcontains(msg, 'boot') then
selfSay('Yes, my fathers was a great one blacksmith, it was a wise person , but when he decided to teach me he dies and i just learn about the lovely boots. So, did you bring me some boots? which one?')
elseif msgcontains(msg, 'soft boots') or msgcontains(msg, 'worn soft boots') or msgcontains(msg, 'soft boot') or msgcontains(msg, 'worn soft boot') then
selfSay('Did u like that i fix ur worn soft boots? it will cost 100 platinum coins')
talk_state = 1


elseif msgcontains(msg, 'yes') and talk_state == 1 then
if getPlayerItemCount(cid,6530) >= 1 and getPlayerItemCount(cid,2152) >= 100 then
if doPlayerTakeItem(cid,6530,1) and doPlayerTakeItem(cid,2152,100) == 0 then
selfSay('Here you are.')
doPlayerAddItem(cid,2640,1)
end
else
selfSay('Sorry, you don\'t have the item.')
end

a w data\npc tworzymy plik Roy.xml a w nim:


Cytat:
<npc name="Roy" script="data/npc/scripts/soft boots.lua" autowalk="25" floorchange="0" access="5" level="1" maglevel="1">
<health now="150" max="150"/>
<look type="151" head="114" body="1" legs="1" feet="76" addons="1" corpse="2212"/>
<parameters>
<parameter key="message_greet" value="Hello |PLAYERNAME|. i am specialised in boots" />

</parameters>
</npc>


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
 
 
Regulamin